W dniach 26-27 maja wszystkich zainteresowanych rozwijaniem własnej kreatywności…. Zapraszamy bardzo serdecznie na prelekcje i warsztaty kreatywności

Ramowy program prelekcji i grup ewaluacji:

Godziny (przykładowe)

w sobotę i niedzielę

Tematy
10:00 Po co nam kreatywność?

Wynalazki tak, wynalazcy nie

Czy zarobisz na Twoim pomyśle?

28 sposobów jak być kreatywnym? Część 1

Q&A

10:30 ewaluacja pomysłów

12:00 Po co nam patenty i znaki towarowe?

Dlaczego startupy tak rzadko odnoszą sukces?

Edukacja a kreatywność

28 sposobów jak być kreatywnym? Część 2

Q&A

12:30 ewaluacja pomysłów

14:00 Hamowanie kreatywności

Pomysł plus ekosystem

Czy jesteś liderem Twojej idei?

28 sposobów jak być kreatywnym? Część 3

Q&A

14:30 ewaluacja pomysłów

16:00

płatne zamknięte, czas 60 minut, cena 90 PLN

Czy w Twoim biznesie jest miejsce na kreatywność?

Ewaluacja pomysłów – w korporacji lub firmie

Jak polubić i wyprzedzić konkurencję?

Czy kreatywności można nauczyć?

Jest tyle błędów do zrobienia.

Gdzie szukać obszarów rozwoju?

Zmierzch reklamy, świt kontentu.

Sieci franczyzowe.

Czy nadążysz za zmianami?

Przeszkody na drodze kreatywnych rozwiązań i wdrożeń

IP – własność intelektualna – patenty, strategie patentowe, wnioski, znaki towarowe

Wdrożenia: startupy, kreowanie rynku, sprzedaż nowości.

 

Ilość miejsc na każdą godzinę ograniczona. Po prelekcji pytania od obecnych.

Dodatkowo, po każdej otwartej prelekcji będą uruchamiane panele ewaluacyjno-doradcze dla pomysłów, z którymi zgłoszą się ludzie kreatywni. Niebawem przedstawimy listę i formularz zgłoszeniowy.

W panelach będą brali udział przedstawiciele: biznesu, Internetu, mediów, reklamy, inwestorzy, fundusze unijne, banki itp.

Moderator Tomasz Kozikowski.

 

Tomasz Kozikowski

Tomasz Kozikowski

Wynalazca kilkunastu rozwiązań w pięciu dziedzinach, biznesman działający w kilku krajach, były CEO spółki giełdowej, researcher i promotor nowych technologii oraz sieci franczyzowych. Zajmuje się między innymi tłumaczeniem języka technologii na język biznesu oraz identyfikacją obszarów szczególnie sprzyjających kreatywności i innowacji.

Od lat zajmuje się nie tylko tworzeniem i wdrażaniem wynalazków, ale także analizą procesów stojących za ich powstawaniem i implementacją, a na końcu przekazywaniem tej praktycznej wiedzy uczniom, studentom i przedsiębiorcom. Owocem tych działań jest książka: Głupie pomysły czy kreatywność? – Od idei do zysku. 

 

Close Menu
Menu