• Zaprezentuj się podczas unikalnego branżowego wydarzenia
  • Umocnij wizerunek swojej marki na rynku
  • Wykorzystaj możliwość kontaktu z przedstawicielami branży kreatywnej
  • Zaprezentuj się wśród najbardziej innowacyjnych marek
  • Poszerz swoją sieć kontaktów
  • Zorganizuj dynamiczną prezentację swoich produktów i usług

Dlaczego warto wziąć udział?

Targi kreatywności targiKREO są doskonałym miejscem na poznanie oczekiwań klientów, uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy, znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów oraz prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów.

Kto może odwiedzić Twoje stoisko?

☑ właściciele firm którzy szukają kreatywnych rozwiązań dla swoich pracowników
☑ przedstawiciele hurtowni, sklepów stacjonarnych i internetowych
☑ projektanci wnętrz, architekci, designerzy
☑ kreatorzy wizerunku
☑ uczniowie szkół kierunkowych
☑ dziennikarze
☑ blogerzy
☑ osoby zainteresowane trendami oraz zakupem produktów

 

Korzyści dla wystawców:

☑ bezpośrednie spotkania
☑ zaznaczenie obecności firmy na rynku
☑ prezentacja nowych produktów
☑ podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami
☑ pozyskanie informacji o rynku i produktach
☑ pozyskanie nowych klientów
☑ wzrost rozpoznawalności firmy
☑ wzrost znajomości produktów
☑ zawieranie umów sprzedaży
☑ wpływanie na decyzje klientów
☑ wzrost świadomości na temat produktu
☑ rozpoznanie życzeń klientów
☑ interaktywność: targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii nowi klienci – na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami obecni klienci – targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face
☑ zwiększenie zainteresowania mediów

Targi + Internet:

Zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, Internet nie zastąpi targów, ponieważ:

☑ kontakt osobisty jest niezastąpiony (55%)

☑ produkt należy obejrzeć i omówić (35%)

☑ odpowiedzi udzielane na pytania zadane na targach są bardziej kompletne (10%) Internet można wykorzystać jako źródło targowej informacji: prezentacja firmy w internetowym katalogu wystawców
☑ całoroczna promocja rynkowych nowości na stronach internetowych MTP (Źródło: International Association for Exhibition Management)

 

Bądź z nami w kontakcie

thumbnail_facebook.jpg thumbnail_instagram.png

Close Menu
Menu